Nimetmtn Merhaba bayanlar :)) İstanbul Esenler avicenna hastanesi İbrahim çelebi hakkında bili alabilir miyim doğumla alakalı özellikle :)
gozde_oncesaglik Nimetmtn ben kendisine gidiyorum cnm ablaminda ve çevremdeki çoğu kişide onda oldu sezaryani çok başarılı bilgi bı hoca leventte oturuyorum normalde buradaki doktorumu bıraktım artk oraya gidiorum.
Nurerdogann Nimetmtn merhaba ben bugün hamile olduğumu İbrahim doktordan öğrendim, çok ilgili ve çok alakalıydı fakat benim bütün akrabam avicenna da dr sertan Aksu var hepsi o doktorda Doğum yaptı bende ilerleyen süreçte değiştirmek istiyorum
bebissveannesi Nimetmtn ben ilk doğumumu onda yapmıştım Gaziosmanpaşa medical deydi buradan gitmiş çok üzüldüm. Şimdi yine hamileyim kaç doktor gezdim yerini tutmadı esenlerde uzak geliyor ne yapacağım bilmiyorum 😞
Krtalzyn Nimetmtn bende ona gidiyorum youtube da videoları var bakablirisiniz tecrübeli ilgili bi doktor ben severek gidiyorum söylediklerinde acaba mı diye şüphe duymuyorum burda da yorumları okudum herkes çok memnundu
Nimetmtn gozde_oncesaglik ben normal düşünüyorum da acaba normal doğum da nasıl ebe ler de önemli tabi bu konuda
Nurerdogann Nimetmtn Ben Güney’e gittim en başta 135₺ ödedim çok sıra olduğu için iptal ettim avicennaya gittim 175 ₺ ödedim ne alakaymış ki
Nimetmtn bebissveannesi haklısınız normal kontrole devlete gidin doğuma buraya gelin bende şuan devlet de kontrollerimi yapıyorum doğuma İbrahim beye gitmeyi düşünüyorum sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Nimetmtn gozde_oncesaglik sezeryanı nasıldı peki bir kaç yerde daha gördüm de iz bile yoktu nerdeyse yazmışlardı