EgeDN dilaraRecep @Berfininannesi 🙋♀️ Bende 107 Allah sizleride benide hayırla sağlıkla kurtarsın ,kavuştursun miniklere🤗
Helinrojbinn uygulama 20 dio ama doktor bi haftaya kalmassin deddi ☺37+1 im ama 3400 fazla gibi gldi bna boyu 48 cm kafasi tek bsna bi dunya kurmus zaten kndine orda yasiyo
glcn_1289 Helinrojbinn hiç fazla değil benim bebeğim 4 kg oldu şuan ve doğumum sabaha olur büyük ihtimal