Merhaba ben 10+1 haftalık hamileyim uzanırken karnımda bir gıdıklanma hissi oldu net bir şekilde hissetim bunu dokununca duruyordu ama sonra tekrar etti birkaç kes hanı hep şu tabir kullanılır kelebek hareket ediyormuş gıbı tam anlamıyla bunu hissetim evet normal olarak bebek hareketini hissetmem mumkun değil ama bazı kişiler zayıf oldukları için erken hissedebilir diyorlar bende 54 kg civarındayım benim gıbı yaşayan var mı bebek hareketi midir yardımcı olabilecek olan var mı fikirleriniz neler 😇