Selcukmerve aslında Giray’ın biz Türkler için tarihteki anlamı da daha güzel üzerinde durur musunuz bilmiyorum tabiki ama ben tarih öğretmeniyim o yüzden direk bu açıdan düşünüyorum🙈 noyan, moğolların eski komutanlarına verilen bir isim ve türkler maalesef noyanlar tarafından çok soykırıma ve eziyete uğramış. Giray ismi ise türklerin dostu olan Kırım Hanlığı’nın prenslerine verilen ad. Yani belki ilgilenmezsniz tabi ama benim duyduğum an ilk aklıma gelen bu olduğu için sizinle de paylaşmak istedim😊😊 Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻🙏🏻❤️