34 haftalık hamileyim 26 aylıkta bir kızım var. Kızımın rahatsızlıkları aneliyatı falan derken sanırım bunaldım ama 2 gündür doğumla ilgili endişelerim var nasıl olcak sanki 2 çocuk annesi olamıcakmşm da kötü bişey olcakmjş gbi içim sıkılıyo… gereksiz kaygılardır inşallah Allah sağlıkla bütün hamileleri kavuştursun… sizinle dertleşmek istedim.