edalianne çok affedersiniz ama ben de sorunuza istinaden bir şey sormak istiyorum ben de 33 haftalık oldum kontrolden önce ne olur ne olmaz diye (çatı muayenesi) ağdaysa gitmek istiyorum ama bu aralar akıntım arttı utanıyorum maalesef hiç kendim almadım ağda ile alamam da bu saatten sonra gitsem ne olur diye düşünmekten kafayı yicem sizlerde de akıntı sorunu var mı acaba