Haydinn görünce yazmak istedim hiç bir fikrim yok ve duymadım ama doğumumu orda yapıcam inşallah 18 gün sonra doktorum Nurhan takar normal de muayeneleri belde tıp merkezinde yapıyor Gaziosmanpaşa meydanda 160 TL doğum ücretide 3200 normal 3800 seZeryan aşırı memnunum 15 senedir doktorum kendisi giden herkes çok memnun kalıyor 15-20 sene arasında da zaten şafakla anlaşması var hep doğumları orda yaptırıyor aklınız da olsun tavsiye ederim