israaa Merhaba hanımlar tetanoz aşısı erken saatlerde mi vuruluyo acaba bi bilgisi olan varmı yoksa her hangi bi saatte gitsek olur mu
Hifaelif israaa Ebem bana sabah saatlerinde ama tok gelirsen daha iyi olur demişti korona dan dolayı öğleden sonra pek bakmıyorlarmış
beysenyil israaa aradıklarında genelde saat diyorlar. Bende bugün gittim 11 gibi hemen hallettiler. Gündüz ağrı yoktu ama şuan biraz ağrı olmaya başladı 🤦🏻♀️
Gulenay1234 israaa bana sabahtan gel öğleden sonra korona için aşı vuruluyor demişti sabah erken gitmiştim
aylinngly israaa ebe bana bi kaç gün önceden gel kan tahlili yapalım demişdi sonrasında vuruyolar iğneyi