Hanımlar Merhaba,
2 ay önce gebeliğimin ilk haftalarında bi düşük yaşadım. Bu ay adetim 3 gün gecikti. Test yaptım pozitif çıktı. Az önce hafif pembemsi bi kanamam olmuş ama ağrı sızı yok. Doktora yazdım dinlenin kanama devam etmezse yarın görüşelim yazmış. Gebeliğinin ilk haftaları böyle hafif kanaması olanlar var mı? Normal mi bu durum?