Hayalizlerim göğüs kalkanı kullandım aventin. en memnun kaldığım yöntem oydu. yara oluşumunu en aza indirdi. sonra kendiliğinden düzeliyor yani yara olayı. ayvayı da denedim, pek işe yaramadı bende. lansinoh iyi geliyordu. herkese farklı işliyor bu kremler, kalkanlar, kapaklar. bu sefer yine kalkan ve krem aldım. inş bir sıkıntı çıkmadan atlatırız. deneyerek göreceksiniz derim. o yüzden tedbirli olmakta fayda var