Kızlar ikinci gebeliğim 20 haftalığız bugün doktor kontrolüm vardı ve kasılma çıktı erken doğumun habercisi dedi haftaya tekrar çağırdı başınıza böyle bişey geldi mi biraz bilgi almak istiyorum sonradan geçer mi yoksa gerçekten erken doğum mu oluyor 😢