Hndakgn Şuan 31+5 günlük hamileyim bugün gün içerisinde ara ara sancı vuruyor kasıklarıma bebekte kasıklarımda sanki ne yapsam bilemiyorum hemen gitsem mi dr biraz beklesem mi
Simsim60 Hndakgn haftanız küçük riske atmayın doğum sancısı olabilir.en iyisi doktora gitmektir acilen hiç beklemeyin.benimde suyum gelmedi ama kasıklarıma bacağıma belime giren ağrılarla erken doğumum oldu.sancıya serumlarla iğnelerde en azından ağrılarını durduruyorlar
EsraTurna Kuzum benim belime vurmuştu adet agrısından biraz daha fazlaydı evde durmuştum ben sonra hastaneye gittim dk tut istersen suyun falan gelmediği sürece sıkıntı yok yalancı sancıda olabilir dikkat et karıştırma
Hndakgn Himom Simsim60 EsraTurna şimdi geldim doktordan hafif sancı göründü nst de ama dr daha var dedi dinlen ama sancı hala devam ediyor 😔