32 haftalık hamileyim dün bebeğimin hareketlerini aşırı net.ve çok hissederken. Bugün Mısır patlağı gibi pıt pıt çok az hissettim. Belki de hissetmedim tam da anlayamadım. Çikolata yedim biraz mesaneme vurur gibi oldu ama içim rahat değil. Dün kontrolde artık baş assagi durduğunu normal doğum pozisyonu aldığını da gördük o yüzden hareketlerinde azalma olur mu sizce 😭