Mishi Kizlar bu ilk gebeligim ve 18. Haftamdayim. Her yerde 17den itibaren bebek hareketleri hissedilir yaziyor ama ben daha hicbir sey hissetmiyorum endiseleniyorum😕 siz ne zaman hissettiniz? Benim gibi 18. Haftada olup da hisseden var mi?
ErsiNuray Mishi ilk hamilelmde 19 haftalikta bnde 13 haftalikken hissetm canm simdi 19 haftalgm her kisiye göre degisiyo karn ic yapisi kacnci hamilelik oldu flan..mesela bn sırt üstü uzanip ona odaklanyorm hissedyorm eger oan haraket ederse. Bazen hic haraket etmyor gayet normal. Tatli bisiler ye sirt ustu uzanmayi dene
1anne-2bebek Mishi hisseden vardır, ama hissetmemenızde gayet normal. 20 Haftadan ıtıbaren hissedersiniz yavaş yavaş, eger ıcınız rahat etmıyorsa gene doktorunuza yazabılırsınız. İyi düşünün ☺️