1anne-2bebek Hiç bi mide bulantı ılacı ışe yaramadı malesef denedım. Bunyeye gore de değişiyor. Insallah sızde işe yarar
Selin23 Bende prilam içiyodum ama artık yetmiyo 16 haftalık hamileyim hastanelik oldum iki gün yattım aşırı sıvı kaybından şimdi de zofere başlıcam ama oda biraz ağırmış prilama göre yanlış söylenti değilse napacağımı sasırdım artık
momsboys Selin23 prilam 24 haftalıgım hala kullanıyorum öyle aman aman etkili bir ilac değil ne yazıkki ama içmesem daha beterim mecbur içiyorum
Kepiiiiianne Selin23 ben 5. Aya kadar serumunu kullandım. Hapını da kulladım işe yaramadı bende çünkü cok ahır gecırdım o süreci malesef. Serumu daha etkılı🙏🏻🌸 cok gecmıs olsun
Sonfeyz Selin23 ilk haftalardan itibaren prilam kullandim bes kutu bitirdim artik ise yaramayinca doktorum zofer al dedi muadilini onzyd 8 mg buldum 26 haftalik oldum hala onzyd 4 mg kullaniyorum. Doğuma kadar gecmeyecek sanırım 😞
Birileri Selin23 4. Ayda prilamdan zofere geçtim.çok iyi geldi bana 35 haftalık olduk hala kullanıyorum zoferi.bulanti kusma maalesef geçmedi benim inşallah sizin geçer ilaçlara ihtiyaciniz olmaz
Selin23 Bende prilamdan pek anlamadım iyi gelmedi zofer içtim bu sabah oda hala kesmiş değil.. serumda takıldı ama hangi bir serum takılacak bilemiyorum 😢