Merhabalar ben 35+4 haftalık hamileyim karnım taş gibi olmaya başladı artık bebeğimin tekmelerinden çok karnimda bi yerde toplandigini hissediyorum göğüs kafesim çok ağrıyo bazen zor nefes alıyorum sırtımda da ağrı oluyor normalmi bunlar. Doğum belirtisi olabilir mmi??😒 karnimda ya da kasıklarımda ağrım yok hiç sadece sırtım ve göğüs kafeslerim ağrıyor nefes alıp verirken bile canim aciyo sankiii