Yumurtlamanın üstünden 8 gün geçti adete 7 gün varken test yaptım ama negatif çıktı sizce bu ay ümidi kesmeli miyim bu arada adetim hep iki gün sonraya atıyor hiç erken olmadım otuz iki günde bir oluyorum üç dört aydır ovulasyon denemiştim bu ay belirti olarak sayılır mı bilmem kasık batması var birde bugün sabah adet olacakmisim gibi karnım ağrıdı şu an da belim ağrıdı adet olacakmış gibi birde arada bacaklarım sızlıyor.benim adetin ilk günü böyle ağrır onun gibi . Buraya neden yazdım onu da bilmiyorum. Umut mu aramak dersiniz. Yoksa tecrübeli annelerden fikir mi almak size kalmış okuduğunuz için teşekkürler.🤗😕