Eminee07 dediğim gibi benim tamamlayıcı sağlık sigortam var o yüzden muayenelere sadece 15tl devlet katkı payı ödüyorum. Doğuma da para ödemeyeceğim, o yüzden konuşmadım. Ama orada doğum yapacak arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla sezaryen ya da normal farketmiyor 5200 tl, bir gece yatış, bebeğin ilk kontrolleri, topuk kanı işitme testi ve lohusa şerbeti bu fiyata dahilmiş. Muayeneler de 265 TL olması lazım en sonki zamla. Sendika, baro, polis, belediye, vs gibi yerlerle anlaşmaları da oluyor indirim yapıyorlar.