Ftmaydn Selinaymurattt 37+3 üm nts de düzenli sancılar çıkıyor 1 santim de açıklığım var bekliyoruz bakalım :)
leylosule Selinaymurattt bende adet olmuşum gibi sancı oluyor ara ara. Doktor rahim ağzımın yumuşamaya başladığını söyledi bir de bebek kanala girdiğinde karnınız düşüyor ama sizin için erken şuan
Selinaymurattt HilalAkgul sizin bitmiş aa ne güzel Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Selinaymurattt Ftmaydn Allah yardımcınız olsun kolay doğumunuz nasip etsin Rabbim bir avazda inşallah yatış felan yapıldı mı yani doktor ne dedi
masalkusum Ftmaydn bebegınız kac kg suan benım 35+1 bugun 3100 dedı kılosu ondeymıs cok artarsa normal dogum yapamıcam
Ftmaydn Selinaymurattt yok yapılmadı suyun gelirse hemen gelirsin dedi doktorum o yüzden evde bekliyorum
Selinaymurattt leylosule teşekkür ederim söyledikleriniz için sağolun erken doğum riskim var ondan dolayı biraz evhamlıyım da
Ftmaydn masalkusum cumartesi doktora gittiğimde tam 37 haftalıktım. Bebeğin kilosu 2960 dı bu hafta yine gideceğim 3 veya 3200 olmuştur diye tahmin ediyorum