yaseminnn54 cnm hülya hanım normal doğumu destekler hep sezeyana sıcak bakmaz benim ilk dığumumda ondaydım mecburi sezeryan oldum şimdi ilinci gebeliğim yine onu tercih ettim normal doğumda nasıl bilemem ama sezeryanda hiç ağrı sızı yaşamadım eli pratik işine düşkün kaliteli bir dr para için bişey yapmaz yinede senin gidip muayene olman lazım önemli olan dr la arandaki iletişim