Dkmn34 benim de o haftalarda olmuştu doktor her ihtimale karşı progestan başlatmıştı, başka bir doktora da görünün derim ben çünkü kanama alanı vs ihtimallerini değerlendirmek lazım. Kırmızıya dönmediği sürece korkma ama ilacı düzenli kullan yine de risk var demişti doktorum. Bol bol dinlenip uzanmak ağır iş yapmamak gerekiyor risk geçene kadar. İnşallah sağlıklı ilerler hamileliğiniz, inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤲🏻