kaganmetahan dün aynı şikayetle gittim nst de 4 dakika aralıklı düzenli sancı çıktı açılmam yoktu su kanama nişan da gelmeyince doğuma yormadılar tekrar nst ye bağlanınca sancım çıkmadı eve döndüm bugün ağrım sancım yok. Evde takip et süre tut derim. Ben dün çok yürümüştüm yorulmuştum muhtemelen ondan kaynaklı 🤷🏼♀️