Gamze-34 Ocean plus omega 3 1200 balık yağını önerıyor musunuz kızlar ve kaçıncı hafta başladınız omega 3e
Sema0110 Gamze-34 evet canım ben kullanıyorum 20.haftada başladım bugün 26 olduk tam tok karnına akşam al dedi doktorum
ferideakts Gamze-34 Bana doktor easyfishoil yazmıştı onu kullanıyorum ben 24.haftada başlattı bana içeriği en iyisi bu markanın dedi tadı da meyveli baya güzel bi balık yağı
Gamze-34 merve-aday bana doktorum mdc omega 3 verdi ama çok begenmedım ocean plus kullanmaya karar verdim
Gamze-34 Sema0110 hangı marka verdi canım bana mdc omega 3 verdı ama çok begenmedım onu ocean plus omega 3 e döndüm
Sema0110 Gamze-34 oceanplus omega 3 verdi kokusu falan da yok güzel rahatlıkla içiliyor sadece biraz büyük kapsülü
Gamze-34 ferideakts easy fish oil ıyımış aynen acaba bnde mı ona geçiş yapsam ben ocean plus 1200 kullanıorum ama oda aklımd vardı