Hdgn21 bende de çıkmıştı 29 haftada ama aşırı idrar yolu enfeksiyonum da vardı doktorum antibiyotik ve 2 kutu toz verdi Bitince tekrar gel eğer yine pozitif çıkarsa protein 24 saatlik idrar takibi yapmamız lazım dedi tansiyonum hep düşükdu belki idrar yolu enfeksiyonu vardır ona baktırmadıysanız bi baktırın çünkü bu durumda olur demişti doktorum birde idrar tahlili verirken hamilelikteki akıntı varya o ilk başta gelirmiş eğer idrar testi yapılan kutunun içine girerse oda öyle gösterirmiş iyice temizleyip ver demişti 🥰 inşallah geçer çok dikkatli olun ilerlemesin 🥰 geçmiş olsun 🤲🏻