Gly_87 hngsrpg hic oyle dusunmeyin ne kdr planlarsak planlayalim bebek kendi istedgi zaman geliyomus demek bunu anladim bende 🤣🤣
Favourite 37+4 deyiz bizde, makat geliş duruyor 😊dönmeyede pek niyeti yok 23 mart a karar verdik önce gelirse kısmet işte.
Mervesencan Gly_87 teşekkür ederim canım , darısı bana inşallah Bekliyorum bende sancılarım oluyor nişanım geldi ama hala suyum gelmedi
Bambuella Merhaba 36+6 dayım bebeğim Doğum kanalına girmiş ilk doğumum normal hayırlısıyla bu seferde normal bekliyoruz 🙏🏻 Bir iki gündür acayip bir baskı var kasıklarımda ve gece tepinmeleri başladı bende şaşırıyorum normalde pek kibardık☺️
Hilalso67 Merhabalar 37 +1 im bn normaldenncok korkuyorum ara sıra geliyor sancılar dayanilacak gibi degil sezeryan yapimmi yapmim mi kararsızım doktorum sezeryan istiyorsan hemen yaparım dedi sezeryan zormu dogum sonrasi ayağa kalkilabiliyormu bilen var mi.