HaticeeKubraa ben 32de çalışabilir raporu alacaktım. 32+0 pazartesine geliyordu. Doktorum bana 31+6 olan pazar günü haber ver raporunu yazayım dedi. Ama ben o gün gidemeyeceğim için söylemedim 32+0da bşka doktordan aldım. Yani 23+6da olabilir sizin için doktora sormanız en doğrusu sanırım onlar daha iyi biliyorlar 🤷♀️