Kizlar meraba ben 1 buçuk senelik evliyim 1 kez kurtaj oldum bir kez kimyasal gebelik yaşadım ve 1 senedir hamile kalamadim 3 defa catlatma ignesi kullandim yumurtalarim tembel ve ben artık doktira gitmeyi bırakıyorum sorum şu ki AKLIMDAN CIKARDIM O AY HAMILE KALDIM diyolar ne yaptınız aklınızdan çıktı ben ne yapabilirim lütfen bana yardım edin