melegiiimm Merhaba arkadaslar dogum raporunu 32+4 te alsak bi sakincasi olurmu.yani 32.haftam ctesiye geliyor doktorumda ogun yok.haftaicine denk getirsem raporum gecerli olurmu.simdiden tesekkurler
Serendipity melegiiimm calisabilir almayacaksaniz sorun olmaz ama calisabilir alicaksaniz mutlaka 32/0 olarak alinmali yoksa almadiginiz gunler eklenmiyormus diye soylediler bana yine de is yerinize sorun hastaneye ulsamadiysaniz net olsun
Sedagb melegiiimm benim doktorumda yoktu konuşmuştum öncesinden bana mail olarak tam 32+0 da attılar. Ben de şirketime öyle iletmiştim.
melegiiimm Serendipity izne cikmak icin alicam canim yani. Isyerimdekiler hep kalas anlamiyorlar simdi doktora gitmez elimden rapor surem giderse uzuluyorum cunku 37 ye ladar takadim kalmadi
Serendipity melegiiimm izne ayriliyorsaniz 1-2gun sorun olmuyormus. Kendi doktorunuz disindaki hastanenizdeki baska bir kadin dogumcudan da alabilirsiniz o da sorun olmuyor doktoru beklemek istemezseniz bu da akinizda olsun 😊
melegiiimm Serendipity yok sorun kendi doktorum. Degil 32 haftam ctesiye denk geliyor ama ben ptesi gidicem yani 32+3 gibi. Eger olursa cok iyi olur