Murvetdundar Benim düşük riskim var ilk iki iğne kullandım bide hap kontrle gittim doktorum düşük riskin var ama çok değil az bebek de iyi dedi beş iğne bi kutu daha hap verdi bu ayın 16snda nst isticem senden dedi ama nst ağrı için değil mi acaba düşük riski için mi yapicak anlayamadım sormadım da 🙄
Elifmstf Murvetdundar nst erken haftalarda da risk görüldüğü zaman bağlanıyor. Bebek kalp atışı hareketi değil sadece kasılma sancım varmı diye bakılıyor. Dha önce kaybım oldu 16.haftadan 19a kadar bağlandım benim hiç hissetmedigim sancılar çıkıyordu. Tedbir amaçlı yapılır illaki 30lar olmasi gerekmiyor canım. Geçmiş olsun kendini yorma mümkün olduğunca yatmaya bak
BirMuallime Murvetdundar tedbir amaçlıdır canım benim daha önce 19. Hafta bir kaybım var bu sene de 18. Haftada sıkıntı yaşamıştım nst ye bağladılar ebe 30. Haftadan sonra bakıyoruz normalde ama senin düşük riski olduğu için bağlıyorum demişti
seymabykn Nst de bebeğin kalp atışı, sancın var mı yok mu, bebeğin hareketleri normal mi değil mi ona bakılıyor 😊
Elifmstf Murvetdundar kanamam vardı 13.haftada başladı ikiz gebelikti kanama durmadigi sürekli arttığı için ilk baglamislardi 16. Haftamda sonra sancı çıktığı için de devam ettiler kanama sularını getirdiği için 19.haftamda kaybettim. Hastanede yattım bu süre içerisinde o yüzden günlük 2 3 kez bağlanıp kontrol ediliyordu
Elifmstf Murvetdundar çok saolasin kuzum. Ama korkma benim başıma gelen herkese olacak diye bişey yok. Tedbir amaçlı söylemişlerdir sana da ilaçları iğneleri ihmal etme bolca istirahat et uzanma ayakta çok durma tavsiyem rahim ağzı uzunluğunu da ölçtür ara ara kontrollerde doktor bakmasa bile sor bı de kendini strese sokma. Çok geçmiş olsun sağlıkla gelsin kuzum