Minnosuveannisi 13. Haftada doktora gittim ve cinsiyet için erkek dedi 16. Haftamdayım şuan doktordan dönüyorum ilk önce benim doktorum kız dedi sonra emin olmak için bi doktora daha yönlendirdi o da %100 kız dedi sizce değişir mi cinsiyeti tekrar? ❤️🙈🙏🏼
Bensuu Minnosuveannisi ben renkli ultrosona kadar cinsiyeti netleştirmedim😂 sizdr öle yapın 23. Haftada netleşir,
nazlicanulusoy Minnosuveannisi canım erkek dediğinde çıkıntı oluşuyormus çoğu anne çıkıntı gördüm bende diyorum sen de de öyle birşey olmusmuydu peki
Tostosunannesi Minnosuveannisi Yakın bi ablama 29+3e kadar kesin kız dediler 29+4te erkek dediler 🤷♀️ Bence bekle biraz 🤗
Knber Minnosuveannisi ayy Can'ım ya 😂 Bende 16 da kız Dedi 17 de erkeğe benziyor Dedi 18 de erkek Dedi detaylıyı bekliyorum
Meliss Anım benim doktorum 13. Haftada kıza benzetti 16. Haftada netleşti 24 haftalık olduk suan yani senın en başta farklı deyip sonra değiştirmesi sonra da farklı bırsey diyebılır gibi geldi bana sen biraz daha bekle istersen 😃
Ntugba 13 de kız 16 da erkek detaylıda kesin kız olduğunu öğrendik :) onun için hiçbirşey alamadım :)