Arkadaşlar merhaba hamilelikte ortaya çıkan genital sigilimin doktor tarafından haftaya yakılması söylendi ağrılı olacagı için lokal anestezi altında yapacağım dedi bu durumu yaşayan sonrasında iyileşme gören var mı canınız çok acıyor mu işlem sırasında veya işlem sonrası 😢🙏🏻