Deletedmom737382 Kizlar sizinde agzinizda tuaf bir tat olusuyormu? Ben su an 35+1 im ve bir kac gündür agzimda tuaf bir tat var, ne yapsam etsem gitmiyor. Doktoruma sordum oda hormonlardan dolayi normal dedi 🤷🏻♀️
bb1509 Deletedmom737382 34+3 üm benimde aynı sanli demir kemirmişim gibi ne yesem beş dk sonra aynı ağzım 😂🤷🏼♀️
Sevil2204 Deletedmom737382 aynen ya sinir bozucu meyve falan yiyorum geçmiyor bir de durmadan su içesim geliyor bu sefer de lavabodan çıkamıyorum geriliyorum resmen bugün de o sorunla karşı karşıyayım 😕
Deletedmom737382 bb1509 aynen okadar su iciyorum yinede gecmiyor. Disimi durmadan fircaliyorum yine ayni 😫
Sonfeyz İki hamileligimde de agzimda o tuhaf tat ne yesem ne icsem gecmedi 😒 doğumdan sonra gececek insallah
Sonfeyz Deletedmom737382 aynen bu bir süreç bulantisiyla, agrisiyla, mide yanmasiyla, şişmesiyle endisesiyle heyecanıyla bir sekilde gelip geciyor yeter ki saglikli olalım bebeklerimizi hayirlisiyla kucagimiza alalim hepsi unutuluyor😍