Arkadaşlar artık yani çok korkmaya başladım😭😭😭Eşimin ailesi üstü kapalı konuşup üzerime geliyo .Daha önce de yazmıştım bebeğimin üç hafta geriden geldiğin bana kilosu düşük dendi hep,bende kilo ise tamamlar daha vakit var dedim 31 haftalığım bu arada .Bugün kontrolüm vardı gene aynı şekilde bebek kilosuyla düşük kalıyo 1250gr ,bana minyon bebek olur demişti ilk başlarda minyon deyince ben kilosu düşük zayıf bebekler ablıyorum bu kelimeden yani minyon o demek.Bu seferde doktor bazı kemiklerin haftasına göre geliyormuş geride kalıyormuş kaval kemiği (tibia)25 hafta6 gün gelişiminde baş çevresi normal haftasıyla uyumlu,dirsek kemigi (ulna)26hafta 3gün gibi.Perinotolog bebeğin damarı kan akışı bütün organları plasenta suyu falan herşey çok iyi diyo lakin gelişme geriliği var dedi bunun sebebini tam açıklayamadı kromozomal olabilir dedi,gen olabilir dedi benim ailemin tarafı hepsi uzun böylü 18 yaşında ki kardeşim bile 1.88 boyunda .Ben 170 boyundayım eşim 1.80 yani ,eşimin anne babası biraz kısa boylular onlarda yaşlı ama gençkken boyları kaçtı tam bilmem. ve 2 li 3 lü tarama temiz ordan birşey çıkmamıştı zaten .Bana perinotolog sıkı takipte kalacağız şuan sadece takip yapcaz dedi.Net birşey demiyorlar çıldırıyorum 24 haftadan sonra her ay bir hafta geriden gelmeye başladık.Bana eşim ve ailesi sen birşey yemiyorsun kilo almayayım diye diyorlar oysa öyle değil gayet istediğimi yiyorum. ilaçlarımı vitaminlerimi kullanıyorum aksatmadan et balik sürekli tüketiyorum yoğurt meyve ama ne yaptıysam bebek kilo almadı net her hafta 100 gr aldı .Eşimde bana tüm gün bir garip sanki suçlusu benim birşey olursa benden olur gibisinden 😞😞😞yazmıyo canım sıkkın diyo.Hastaneden eve gelene kadar sigara elinden düşmedi stresten.Yani olay bana patlıyo .Bu durumda olup ta sonradan düzelen var mı? Bunun icin ne yaptiniz ?