Bugün bebeğimin kıyafetlerini yıkadım bebek programı vardı o programı ayarlayıp yıkadım hatta sıcaklığıda biraz düşürdüm kıyafetler çekmesin diye ama sanki çekmişler baya gözüme aşırı küçük geldi inşallah olur be egime 3 6 aylıklar 1 aylikkende giyilecek duruma gelmiş siz hangi programda yikiyorsunuz