İlk gebeliğimde 2 güne bir tahlil istediler beta hcp düzenli artıyo mu vs bakmaya böbreğimden sıkıntılıydım ordan da tahlil verilodum kan vermekten yoruldum bebeğim de tutunamadı ama şimdiki hamileliğimde dedim gitmicem sadece sağlık oceğında kan verip emin oldum 6 ha1talıkken muayeneye gittim keseyi kalp atıyını gördüm içim rahatladı ilkinde çok yıpranmıştım değerim bi düytü bi yükseldi falan