Kızlarrrrr merhaba. Regl göre 37+2yiz ama kafa ve bacak boyu 2 hafta önden gidiyor. Normal olacak herşey o yönde gidiyor. Bebek biraz toplu 4 kiloyu geçmeden normal yapalım dedi doktorum. Ama hiç sancım yok. Bol bol yürü sancın olsun beline vursun dedi. Kilosu fazla gittiği için normal doğum için uğraşıyoruz. Sizce yürüyüşün sancıya etkisi olur mu başka ne önerirsiniz.