shydoll 23+1 de gittim adet tarihime göre ama doktorum ölçüme göre 23+3 demişti kızım 28 cm ve 607 gramdı ☺️ Doktorum bu haftadan sonra haftada 100-150 gram alır demişti
Kahvekolik Gamze_zeynep 1500 grami görmeseydim kahrimdan ölürdüm 😂 hergun muz yiyorum kaşarı sevmem surekli yiyorum gelişimi iyi olsun diye kuru üzüm yiyorum surekli kendimde fok baligi gibi oldum tabi 😂
Caglaokan76 17.haftaya girdik 200 grama yakın dedi doktorumuz 16.5 cm boyumuz 🙏🙏🧿☺️ Rabbim hepimizin sağlıkla kucağına almasını nasip etsin olmayanlara da en kısa ve en güzel zamanda nasip etsin insallah 🙏🙏🙏