nursheenn Hamide_Ahmet benimde aynı şekilde oldu canım daha sonra ki hafta bebeği gördü iki hafta sonra da kalp atışı için çağırdı yarın gideceğim inşallah 😊8+3 üz şuan
aannepandaa Hamide_Ahmet ben 6.haftada kese bile göremedim. 9.haftada kese bebek kalp atışı gördğk meğer geç döllenmeymiş 8.haftaya çektş doktorum.
Hamide_Ahmet nursheenn ay ınseallah bulantm da cok yemek yıyemıyorum çok kötüyüm ama buna rağmen kese guzl gelişmiş dedı Rabbim tüm anneleri sağ salım evladına bağışlasın