berilkus Baby Plus marka elektrikli göğüs pompası kullanan var mı? Memnun musunuz? E-bebekte çok çekiyor, canımı yakıyor diye yorumlar gördüm. Hatta biri kan getirdi yazmış, korktum. Manuelden farkı nedir?
Gulsah91 berilkus onu bilmiyorum da ayarlanabilir kademeli olanlardan öneririm manuelden aynı randımanı alamamıştım ,ilkinde medela kullandım çok iyi bi makine ama yakınıma hediye etmiş bulundum şimdi o marka çok zamlandığı için mamajoo aldım tavsiye ederim uygun fiyatlılar arasında
Gozdecaner Çalışan bir anneyseniz elektrikli işinize yarayıp kolaylık sağlayacaktır ama calismiyorsaniz kendinizi yormadan yavaş yavaş manuelle sağabilirsiniz aslında