Duygusyksyk canım benim öncelikle rabbim bebeğini sağlıkla kucağına almanı nasip etsin Doğumun ne şekilde gerçekleştiği önemli değil sen ve bebeğin iyi olda düşünüp stres yapma hem herkesin bünyesi yapısı bir değil ki kimine göre suni sancı asla dayanılmayacak bir şey kimine göre normal sancı gibi doktorun bekleyebiliriz diyorsa bekle hayır beklemeyelim diyorsa da yapacak bir şey YÖK yeterli sağlıkla gelsin bebiş başkalarının olumsuz hikayeleri seni daha çok korktup bilinçaltı olarak seni Doğumdan daha da uzaklaştırabilir güzel seyler düşün bolca dua et güzle anne ❤️