sumeyye8aslan SutlacimiYedimmiBen var olmaz mı taş gibi oluyo mide karın dediğin gibi gece dönmede bile Zorlaniyom artik
Miyok 31 haftalığız biz de. Çatı ağrısı, bel ağrısı, arada kasık ağrısı var. 2 gündür bebeği aşağıda hissediyorum sanki vajinamın üzerinde. Böyle olan var mı?
Aylinada35 Miyok bende öyleyim hep diyorum herkesin bebeği karnın da benim resmen genital bölgemin üstünde duruyor oturunca nerdeyse bacağıma sarkiyor 🤣🤣
Miyok Aylinada35 😆 aşağı aşağı baskı yapıyor, korkutuyor. Sağlıkla,zamanında gelsin bebişler inşallah.