Kızlar 37+1 im bebeğim 3338 gram nasıl sizce sizlerde durum nedir ?
nagehan18 37+2 3587 gr 51 cm 🤰
Benim 36 da tam üç kiloydu. Pazartesi doğumum var 38+4 olucak bakalım kaç doğucak 🙂
37 de 3200 kgdı
O zaman ortalama değerler bunlar içim rahatladı 😅