nunis2812 Merhaba kızlar 2 hafta önce doktora gittik 7 haftalık tabikiiii henüz çok çok erken hiç bir önemi de yok cinsiyetin ama beni anlarsınız ki insan merak ediyor yine de 😍 bilen anlayan varsa tahminde bulunabilir mi 🤰🏻
Aysenturnaaa nunis2812 7. Haftada doktorun yapamadığı tahmini buradakilerden nasıl bekliyorsunuz ☺️☺️
minikbirprensannesi nunis2812 Canım öncelikle hayırlı olsun Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin ☺️ Heyecanını çok iyi anlıyorum hepimiz yaşadık ama daha çok erken baksana minicik doktor bile tahmin yürütemez şuan biraz daha bekle 10. Haftada anlar muhakkak doktorun o zaman bir tahminde bulunur ☺️
nunis2812 Aysenturnaaa tabiki kesin bir bilgi beklemiyorum ancak kese oluşumu bebeğin yeri vs gibi şeylerden tahmin yürütenler var en azından fikrimiz olur diye sordum birazda eğlence amaçlı
Aysenturnaaa nunis2812 heyecanınızı anlıyorum ilk gebelikler hep çok heyecanlı geçer ama daha çok erken sizin icin☺️