Melikemurat ha bu arada testten sonra ben daha az kontrollü kilo aldım ama bebeğin gelişimi çok iyi bir şekilde devam ediyor ben kiloyu az alıyorum o gerektiği neyse o kadar alıyor çırpınmıyor artık eskisi gibi dönüyor tekmeliyor önceden şekerden dolayı durmuyordu ve bu onun için zararlıymış aslında yazık o zamanlar çok üzülmüştüm birde ben hareketli olsun diye şekerli şeyler yedikçe bebek sıkıntıya giriyormuş 🤷🏼♀️Şimdi çok şükür iyiyiz ve test yaptırma diyen doktor dahi olsa herkese gıcık oluyorum 😁 çünkü biz resmen geri dönüşü olmayan yoldan döndük gibi oldu yaptırmasaydım bebeğimi kaybetme ihtimalim bile vardı çok şükür iyiyiz şimdi 🤲🏼