Hamile kalmadan önce 3 ay demir ilacı kullandım. Yine de düzelmemişti. Bi 3 ay daha kullandım. 6 ayın sonunda düzelmişti. Şuan hamileyim yine düşük. İlaç kullanıyorum. Doktorum yükselmezse sıkıntı yapma serum gibi damardan veririz o yükseltir seni götürür baya dedi. 2-3 hafta sonra kan tahlili yaptırcam bende