Merhaba kızlar,
Hep doğum hikayesi okurdum banada yazmak nasip oldu. 2 Mart salı günü işe gittim ofiste biraz ağrım vardı oturup kalkarken yürürken baskı hissediyordum neyse akşam kahınvalideme gittik baskı var ama ben bişey hissetmiyorumkimseye birşey de demedim. Eve geldim oturdum bişeyler okuyorm akşam 10du. Koltktan kalkamadm resmen böyle bit ağrı yok yürüyemedim aşağıya baskı sanki kemik kırılacak gibi. Yataym dedim ne yatabiliyorm sağa sola dönemiyorm ağlayacam artk ağrıdan. Acile gittim dayanamayp sancılarm başlamş hiç açılma yok sancı sıklaşınca gel dediler. Bütün gece döndüm durdm sancıda sıklaşma yok ama baskı artıyor. Sabah doktorumu aradm gel hemen dedi. Sancılar yüksek 1 cm açılma olmamış ama ben yürüyemiyorm. Hiç çatı muayenesi yapmamıştı doktorum. Hemen muayene etti çatım yukarıdan darmış aşrı o yüzden çok hissediyormuşm suni deneyecektik ama bebiş strese girmiş kalp atışları yavaşlamaya başladı diye sezeryan dedik. Spinal istedim iyiki Spinal yapmışm 11de girdiğim doğumda 11.19 da kızım kucağımdaydı çok şükür. Hiç ağrı sızı hissetmedim ameliyat sırasında. Çok şükür kızım yanımda şuan.🙂 Rabbim bekleyen herkese hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin. Doğum ve sonrası rahat geçti benm için umarm hepinizin böyle rahat olur 🥰