Her gece doğum hikayeleri okurken sırada benim hikayemi yazmak var🙏 Özellikle pozitif sezaryen hikayelerini çok okurdum. Umarım sizlere de güç veririm çünkü gerçekten çok konforlu bir doğum süreci geçirdim. Bir kaç aksilik olsa da çok çabuk toparlandım. Öncelikle doktorumla planlı sezaryene karar vermiştik. Ama bebeğim 5 gün önceden gelmeye karar verdi, suyum geldi ve hastaneye acil yatış yaptık 38+0′da. Nst’de sancılar da cıkıyordu ama pek hissetmiyordum ağır değillerdi. Birkaç saat aç kalmami bekledik çünkü gece yemek yemiştim.. kan alımları covit testi derken kendimi ameliyathanede buldum. Malesef anestezi doktoru 3. iğnede tutturabildi ki zayıf biriyim. Tamamen şanssızlığım oldu. Ama korkmayın üç denemeye rağmen öyle büyük acı falan duymadım, rahatsız edici bi histi. Sadece sinirim bozuldu ve genele alın dedim o sirada iğne tuttu ve hemen yatırdılar zaten. Sonra anestezi doktoru miden bulanabilir ve baskı hissedebilirsin dedi. Dediği gibi biraz midem bulandı ama ilaca falan gerek kalmadan cabuk geçti. Hicbir sekilde baskı cekişme falan hissetmedim. Bir baktım bebek cıktı. Dokunma bile hissetmedim. Bebeği temizlemeye götürdüler, benim işlerimlerim sürdü. Yaklaşık 45 dk içinde odama çıktım. Cok fazla titreme tuttu 2 saat zangır zangır titredim, bu da sıvı kaybından olurmuş 2. Serum biterken geçti. Spinalin etkisi hızlı geçti odaya geldikten 1 saat sonra karnım ağrımaya başladı. Canımı en cok yakan ebenin kanama için karnıma bastırması oldu.. anestezi etkisi geçtigi icin cok acı cektim ama normalde bikaç saat daha sürermiş uyusukluk benim sansıma cabuk cözüldü. Ağrı kesici iğne yaptırdım ağrılar azaldı. Gazım da cabuk cıktı. Size en cok tavsiye edecegim sey mutlaka yanınızda korse ile gidin. Korsesiz hiç ayağa kalkmadım, ilk yürüyüşte de kullandım. Ebe gerek yok falan demişti ama doktorum izin verdi ve inanılmaz rahatlattı beni. Owli marka korse götürmüştüm. İlk yürüyüşte onu taktım, karşıya baktım kolay geçti. Mutlaka karnınızı sarması lazım bir seyin. Gece omuz agrılarım basladi malesef.. 1 gün o sürdü. Onda da ağrı kesiciyle biraz rahatladım. 1 gece kaldım, ameliyat sonrası 2 kere iğne ve 1 kere de parol serum taktırdım. Ertesi günde de omuz ağrım için 1 iğne daha oldum, aksamina cıktım. 3. Gün disari ciktim merdiven falan inip ciktim. 5. Gün yemek yapıyordum. Kendim kalkıyordum. Dizimi karnıma cekiyordum. Hep korse kullandım ilk hafta. Sonra ihtiyacım kalmadı. Depend kurtarıcım oldu. Herkese sağlıklı doğumlar dilerim. Ben de kendimi bosuna korkutmusum. Kendinizi böyle pozitif hikayelere odaklayın lütfen. Herkes bana normal mi doğurdun nasıl böyle ayaklandın diyordu hastanede bile.. herkesin dogumu bir değil. Yine olsa yine sezaryen isterim💕