Kızlar bugün tam 18 haftalığım yaklaşık 1 haftadır karnımda kasılma ile birlikte bir yere toplanma oluyor şişlik oluyor. Bebek değil deniyor gaz deniyor ama gaz gibi değil ya çok değişik ağrı yapıyor bu şekilde kasılırken fotoğraf atıcam fotoğrafta bile net belli değil aşırı sert ve şiş oluyor şişlik içerisinde de pıt pıt bişeyler oluyor gaz mı acaba bu. İlk kez başıma geliyor bu durumu yaşayan var mı acaba önemli bir durum mudur ? ! 