Elif_61 maalesef yanı şeyleri yaşayanlardan biri de benim ✋🏻. İster doktor ihmali diyelim ister ilk gebelik acemiliği, 30. Haftama kadar doktorum hiç bir şey demedi. Bir de pıhtılaşma sorunum varmış bebeğimin gelişimi geriden geliyordu en son kontrolde doktoruma söylemiştim bakalım 2 hafta sonra tekrar geldi dedi. Ve ben 3 gün sonra ambulansla yoğun bakıma kaldırıldım bilincim girmişti. Bebeğimi de doğurduktan 4 gün sonra kaybettim. Şu an tekrar 6 haftalık hamileyim kan sulandırıcı iğne ve ilaç kullanıyorum. Rabbime sığınıyorum. İlki kötü bir tecrübeydi ama tekrar edecek diye bir şart yok. Yine de tedbirli davranmaya çalışıyorUM