Merhaba tatlı anneler 🐣 kamuda çalışan annelere soruyorum, 24. Haftadan itibaren ayrılabilecegimiz pandemi izni hala resmiyette var mı?
Ben Öğretmenim ve 20. Haftamdayım
- Haftada izne ayrilmayı düşünüyordum fakat okul müdürüm o izin kalktı ümitlenme diyor. Ama ben kalktıgına dair bi resmi açıklama bulamadım, bilginiz var mı??